OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 

 

Všeobecné obchodní podmínky

 

    1. OBJEDNÁVÁNÍ

Nabízíme Vám možnost nonstop nákupu přímo z Vašeho domova. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku.

    1. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do několika málo minut po jejím odeslání. Potvrzení objednávky Vám zašleme e-mailem. V pracovní době obratem, jinak následující pracovní den. O odeslání zboží budete také informováni e-mailem. U některých objednávek (větší množství, cena apod.) Vás telefonicky zkontaktujeme pro potvrzení objednávky.

    1. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do odeslání zboží zrušit telefonicky nebo e-mailem. Stačí uvést číslo objednávky.

    1. BALNÉ A POŠTOVNÉ

Dopravné a balné neúčtujeme v případě hodnoty objednávky nad 5000,00 Kč bez DPH. Pokud je hodnota objednávky nižší, účtujeme dopravné. Pokud by bylo nutné rozdělit z důvodu hmotnosti zásilku do více balíků, budeme Vás informovat. U dodávek většího rozsahu je možné dohodnout i jiné způsoby dopravy. Zboží je také možné osobně vyzvednout na adrese Dobronická 1257, 148 25 Praha 4. Požadavek na jiný způsob dopravy uveďte při objednávání do poznámky.

    1. PLATEBNÍ PODMÍNKY

Obvyklým způsobem platby je úhrada zboží při převzetí zásilky - dobírka. Na přání je možné platit předfakturou, tzn. objednáte zboží, dostanete předfakturu, kterou zaplatíte, po připsání celé částky na náš účet Vám odešleme zboží společně s fakturou - daňovým dokladem. Při osobní odběru lze platit hotově. Způsob platby se zadává při objednávání zboží. Pokud požadujete dodání jiným způsobem, uveďte toto do poznámky.

    1. DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta u zboží skladem je v pracovních dnech 24 hodin - 48 hodin. V ostatních případech Vás budeme neprodleně kontaktovat.

    1. PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit. Podepsáním dokladu o převzetí zásilky zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

    1. VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby vyměníme nepoužité a nepoškozené zboží za jiné. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující. Postup vyměnění zboží je nutné dopředu dohodnout s našimi prodejci.

    1. VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
Právo na odstoupení podle předchozí věty se nevztahuje na zákazníky, kteří zboží zakoupili osobně v provozovně dodavatele bez ohledu na skutečnost, zda si zboží objednali na stránkách www.shop22.cz či nikoliv.
Při potřebě vrátit zboží nás kontaktujte, každý případ budeme řešit individuálně.

Postup při vracení zboží:

  1. informujte nás předem telefonicky či e-mailem
  2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu našeho reklamačního oddělení, viz. níže
  3. zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv poškození a musí být zpět zasláno v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce spolu s kopií dokladu o koupi zboží v našem obchodu
  4. je-li zboží v pořádku, okamžitě Vám složenkou nebo na Váš účet peníze vrátíme
  5. peníze budou vráceny pouze za zboží, nikoli za poštovné

 

 

  • REKLAMACE A ZÁRUKA

 

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Tyto vady je kupující povinen neprodleně nahlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme, je tedy potřeba převzít balík pouze v neporušeném stavu.

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním

 

Postup při reklamaci:

  1. informujte nás o reklamaci předem telefonicky či e-mailem
  2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
  3. do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu
  4. doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

 

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 pracovních dnů od přijetí zásilky, obvykle obratem.

Reklamační oddělení

        ASEB, a.s. Suppého 323/7 148 00 Praha 4

 

 

ODU5NjdmYm